0

Blog dah jadi pekasam....

Posted by Cikgu Maz aka Mummy on Thursday 14 November 2013 16:27 in
Dah jadi ala-ala jeruk dah blog ni.. makin diperam, makin best lak... yummm... heheeh


Wah dah lama sungguh tak update blog ni.... asyik malas tak ada masa je nak update .. sibuk dengan macam-macam la.. dengan anak-anak, dengan suami, dengan kengkawan, dengan training, dengan cupcakes, dengan shopping, dengan itu dengan ini dan pelbagai alasan lain yang boleh diguna pakai ahaks!

Actually banyak benda sebenarnye nak cerita, tapi tak berkesempatan... dengan segala macam training dan software development projects yang cikgu dapat (alhamdulillah) sampai terpaksa abaikan blog jap...  Dari holiday ke Phuket, pastu ke Pulau Lang Tengah Terengganu, pastu ke Singapore.. pastu ke Bario, Sarawak.. sampai now ni dah nak pi holiday balik semula... bermula dengan Hong Kong pada hujung bulan ni dah bersambung ke Krabi lak pada awal December... hisssh banyak nye cerita mak ni Senah!! :)

Tak apa la.. nanti cikgu akan updatekan sikit-sikit cerita lama-lama tu.. apa kata kita terus pegi ke masa sekarang? Biler ada masa , nanti cikgu updatekan yang back to the future nye... :)




0 Comments

Copyright © 2009 Blog Cikgu Maz - Cerita-ceriti Cikgu Maz All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.